Selidba kancelarija i poslovnog prostora
Selidba kancelarija i poslovnog prostora, bilo da ste fizičko lice ili firma, svima je potrebna pomoć oko selidbe. Usled toga vam pružamo i uslugu selidba kancelarija i poslovnog prostora. Ukoliko imate firmu ili ste u njoj odgovorno lice za organizaciju selidbe, naš tim profesionalaca je tu da pomogne, kako logistikom, tako i fizičkim poslom.
Gde početi prilikom selidbe kancelarija i poslovnog prostora?
Ukoliko selite poslovni prostor, potrebno je da znate u koji prostor se selite. To da li vaša dokumentacija i stvari idu u veći ili manji prostor igra presudnu ulogu. Ukoliko je prostor manji, velike su šanse da je potrebno obaviti veliko čišćenje. Porebno je znati datum selidbe i šta se sve prennosi.
- Sa našim timom prvo pravite plan rasporeda nameštaja u novom prostoru kako biste znali šta pakujte i šta se prenosi.
- Prvi savet je da zaposleni spakuju svoje lične stvari, biljke, fotografije, šolje i slično.
- Nakon ličnih stvari proverite da li se nameštaj uključujući stolove, stolice i police prenose. Tu spadaju i sve vaše mašine, sefovi i alati. Oni se po potrebi mogu demontirati i montirati na novoj lokaciji.
- Ovo je savršen trenutak da se nepotrebna dokumentacija arhivira, a ona koja se prenosi, da se sačuva adekvatno. Dokumenta koja se čuvaju poređajte po abecednom redu ili brojčano, kako se tokom transporta ne bi pomešala. U te svrhe se koriste kutije koje će zaštititi dokumenta tokom vožnje. Pritom su kutije idealne za obeležavanje sadržaja kako bi se raspakovala najbolje.
- Svaka firma ima budžet. Iskoristite pogodnost agencije za selidbe koja pruža besplatnu procenu selidbe. Prilikom procene troškova selidbe se računa sve, od spratnosti, prilaza objektima do gabarita i težine stvari i slično. Uzećemo detaljan popis svih stavki koje treba da preselimo i Vaše zahteve prilikom preseljenja. Plan se radi u skladu sa budžetom kojim raspolažete.
Vaši zaposleni sigurno nisu dovoljno obučeni kako da sav nameštaj, alati, mašine i slično stignu sa tačke A do tačke B sigurno, jeftino i bez oštećenja. Tu je naš tim da pomogne! Ukoliko nas kontaktirate, mi u dogovoru sa vama pravimo ceo plan.
Pakujemo, transportujemo i montiramo na mestu. Imamo dugogodišnje iskustvo i vredne ljude koji će odgovarajućim alatima za montažu i demontažu obaviti dobar posao. Takođe raspolažemo širokom lepezom zaštitnih materijala kako bi se sve ivice dobro izolovale i kako bismo osigurali siguran prenos vaših stvari.
Novosti
8 koraka za selidbe Beograd
8 koraka za selidbe Beograd 8 koraka za selidbe u Beograd Vaša...
Najčešća pitanja
KOLIKO TRAJU SELIDBE?
admin2022-08-11T12:02:00+00:00Vremensko trajanje kompletnog procesa selidbe (Beograd, Srbija, inostranstvo), zavisi od mnogo faktora. Zavisi od predmeta, inventara koji pakujemo. Takođe, na primer, dužina puta određuje trajanje selidbe. Selidbe iz jednog grada u drugi, trajaće duže nego selidbe sa jedne optine na drugu. Naravno, kao i u svakom poslu, uvek treba misliti na nepredviđene okolnosti koje mogu da se dese, i to takođe treba imati u vidu. Uz našu agenciju, možete računati na punu spremnost prilikom selidbe.BESPLATNA PROCENA SELIDBE može vam dati najbolju informaciju o vremenskom trajanju vaše selidbe.
DA LI RADITE VIKENDOM? DA LI SU CENE ZA SELIDBE ISTE VIKENDOM I RADNIM DANIMA!
admin2022-08-11T12:02:38+00:00Radimo vikendom. Naša agencija za selidbe i prevoz na raspolaganju vam je 24 sati u danu, 7 dana u nedelji i 365 dana u godini. Na hitne intervencije reagujemo i praznicima. Česta je stvar u drugim agencijama za selidbe i prevoz, da se cena usluga razlikuje vikendom i radnim danima. Kod nas je obrnuto. Šta više, imamo VIKEND AKCIJU DO 30% SNIŽENJA…Za sve slidbe koje obavljamo vikendom!
DA LI RADITE SELIDBE BEPGRAD PO PRINCIPU ‚‚KLJUČ U RUKE‚‚?
admin2022-08-11T12:03:25+00:00Da! Mi to zovemo KOMPLETNE SELIDBE. One se najčešće primenjuju u praksi. Na taj način sebe možete poštedeti velikog stresa, napora u vezi sa selidbom , gubljenja vremena… Kada radimo selidbu po principu ključ u ruke, naša agencija obavlja ceo proces, od pakovanja, preko montaže i demontaže, do utovara i transporta svih vaših predmeta. Na taj način možete biti sigurni da će sve vaše stvari biti bezbedno preseljene na izabranu lokaciju u najkraćem mogućem roku